U hebt niets in uw winkelwagen.

Subtotaal winkelwagen: € 0,00

U hebt niets in uw winkelwagen.

Thuiswinkel Aspirant

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? 

De levertijden van de artikelen staan vermeld op de website. Ook bij het plaatsen van uw bestelling ziet u de levertijd. Op het moment dat uw artikel wordt verstuurd, krijgt u hierover per e-mail bericht. Uitzondering hierop zijn de blokhutten, tuinhuisjes en houten schuren. De leverancier neemt enkele dagen voor aflevering contact op met u om een afspraak te maken voor levering.

Hoe kan ik profiteren van de laagste prijzen? 


Bij Bouwmarkt Totaal profiteert u gegarandeerd van de laagste prijzen. Dagelijks houden wij de prijzen van alle aanbieders in de gaten. Ook de internetwinkels en groothandels worden in onze prijsvergelijking meegenomen. Omdat wij ernaar streven om bij prijsvergelijkingen altijd als winnaar uit de bus te komen, betaalt u bij ons nooit teveel.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren? 

Bouwmarkttotaal vindt het geen enkel probleem wanneer u een artikel wilt retourneren. Er zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden. Zie ook onze retourvoorwaarden. Artikelen die geruild of teruggegeven mogen worden, kunt u op verschillende manieren retourneren:

  • U kunt een bestelling zelf terugbrengen bij Bouwmarkttotaal. Er worden dan uiteraard geen retourkosten in rekening gebracht. Wij storten na ontvangst binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug op uw rekening. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welke tijdstip eerst valt
  • U kunt een afspraak maken om de zending op te laten halen bij u thuis of op een ander adres. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice.

Wanneer u kiest voor retourneren via een ophaalafspraak, dan brengen wij retourkosten in rekening. Dit is per artikel verschillend. De kosten hiervoor kunt u navragen bij de klantenservice. Deze kosten hoeft u niet direct te voldoen, maar worden ingehouden op het bedrag dat we terugstorten op uw rekening.

Gebruik voor het retourneren graag ons retourformulier. Download hier het formulier of het Modelformulier voor herroeping. ( zie ook: retourpagina )

Wat mag ik doen met een product voordat ik besluit om het retour te sturen? 

Je mag het product slechts uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Denk daarbij aan de mogelijkheden die je ook in een fysieke winkel hebt. In de zogenaamde fysieke winkel kun je geen kroket bakken in de friteuse en kun je geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde blister verpakkingen niet openen. Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te bekijken wat je er mee kunt doen, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. De verkoper mag deze kosten bij jou in rekening brengen. Dat is niet meer dan terecht. Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat de verkoper het product weer kan verkopen ( bron: Thuiswinkel waarborg).

Is afhalen bij Bouwmarkttotaal ook mogelijk? 

Ja, dat is mogelijk. Neem hierover van tevoren even contact met ons op. Wij hebben een showroom waar bijna alle producten opgesteld staan. Wanneer u de bestelling komt afhalen, kunt u bij ons alleen contant betalen. Aan het afhalen van de bestelling zijn uiteraard geen extra kosten verbonden.

Hoe kan ik bestellen? 

Een bestelling plaatsen bij Bouwmarkt Totaal is heel eenvoudig:

  1. Ga naar het gewenste artikel en klik op ‘Klik & Bestel’. Uw artikel wordt dan in het winkelwagentje geplaatst.
  2. Klik op ‘Ga door naar afrekenen’ (als u een kortingscode heeft, kunt u die hier invoeren).
  3. Bij ‘Gegevens’ kunt u het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling opgeven.
  4. ‘Betaalmethode’: kies de gewenste betaalwijze.
  5. Controleren: als al uw gegevens correct staan weergegeven, klikt u op ‘Betalen’.
  6. Maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.
Wat zijn de contactgegevens? 

Aan de linkerkant van uw scherm ziet u een button met daarop Feedback. Wanneer u daarop drukt, ziet u onze gegevens. U kunt onze gegevens ook terug vinden bij de klantenservice onderaan de website.

Tot wanneer kan ik de bestelling annuleren? 

Tot twee dagen voor aflevering kan het artikel worden geannuleerd. U stuurt een e-mail naar de klantenservice met het verzoek uw bestelling te annuleren. Vermeld daarbij uw naam, adres, order nummer en om welk artikel het gaat.

Hoe lang heb ik garantie? 

Bouwmarkttotaal geeft standaard 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij ons koopt. Daarnaast bieden fabrikanten in veel gevallen een garantietermijn van meer dan een jaar, de zogenaamde fabrieksgarantie. De termijn en inhoud van deze fabrieksgarantie staan - indien van toepassing - in de productinformatie van het artikel. voor meer informatie zie Garantie

Hoe krijg ik mijn geld terug als ik besluit mijn bestelling retour te sturen? 

Als aan de retourvoorwaarden is voldaan, streven wij ernaar om binnen 7 dagen het aankoopbedrag terug te storten op uw rekening.

Wat is de voorwaarde voor de kortingscode "gratis verzenden"? 

U dient zich in te schrijven voor de nieuwsbrief en daarna ontvangt u een mail om het te bevestigen. Als u de mail heeft bevestigt ontvangt u een 2de mail met de kortingscode.

De kortingscode is eenmalig en dient bij het bestellen (niet achteraf), ingevoerd te worden. Er kan achteraf geen verrekening plaats vinden met de verzendkosten!

 
Waarom werkt mijn Track & Trace niet? 

Indien u geen e-mail van de transporteur heeft ontvangen met daarin een link voor track & trace, dan heeft u naar alle waarschijnlijkheid per ongeluk een foutief e-mailadres ingevuld bij het afronden van uw bestelling. Neemt u in dit geval contact op met onze klantenservice via klantenservice@bouwmarkttotaal.nl of klantenservice@bouwmarkttotaal.be

 
Kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace? 

Op de website bouwmarkttotaal.nl en bouwmarkttotaal.be staat bij elk artikel in het tabblad ‘Verzending’ vermeld met welke transporteur uw bestelling verstuurd wordt.

DPD

DPD pakketdienst bezorgt het artikel bij u aan huis (verzending naar een postbusnummer niet mogelijk). U ontvangt een e-mail zodra het pakket wordt verstuurd vanuit de webshop, met daarin een link met gegevens van uw pakket. Met de persoonlijke mail van DPD heeft u een aantal opties om uw pakket te laten bezorgen:

• U kunt een ander afleveradres kiezen.

• U kunt het artikel afhalen bij een DPD pakketshop.

• Neerzet-toestemming.

• U kunt het artikel op een andere dag laten bezorgen. Wij leveren niet op zaterdagen, en een voorkeur voor een bepaald dagdeel is niet mogelijk. Mocht de eerste afleverpoging niet succesvol zijn verlopen, dan brengt DPD uw zending diezelfde dag nog naar de dichtsbijzijnde Parcelshop.

Hierdoor heeft u het pakket sneller in uw bezit, omdat u niet hoeft te wachten op de volgende leverdag. Deze service geldt voor alle particuliere leveringen van DPD in de Benelux.

Bij een grote bestelling duurt de levertijd enkele dagen langer i.v.m. pallet transport!

Transmission

Transmission werkt in bloktijden van 2 uur, zodat u niet onnodig lang hoeft te wachten. Op de dag van levering krijgt u per mail van Transmission de levertijden doorgestuurd. Wanneer u op de afgesproken afleverafspraak niet aanwezig bent en onze vervoerder een tweede keer uw bestelling moet afleveren, dan dient u rekening te houden met bijkomende kosten. Wij leveren niet op zaterdagen, en een voorkeur voor een bepaald dagdeel is niet mogelijk

 
Waar kan ik de dichtstbijzijnde DPD shop vinden? 

Klik hier voor Nederland en klik hier voor Belgie om de dichtstbijzijnde DPD Parcelshop te vinden.

 
Levert Bouwmarkt Totaal ook op de Waddeneilanden? 

Voor bezorging op de Waddeneilanden berekenen we u de kosten door die de transporteur ons vraagt om uw bestelling op de eilanden te bezorgen. Bij DPD bedragen deze kosten € 9, bij Transmission is het per bestelling op aanvraag. Het is ook mogelijk om uw bestelling – zonder extra kosten – aan het vasteland op een afhaalpunt van het transportbedrijf, dichtbij de veerboot, te laten bezorgen.

 
Worden er verzendkosten in rekening gebracht? 

Verzending van een bestelling waarvan het totale bedrag € 75,- of meer bedraagt, is binnen Nederland en België gratis. Voor verzendingen onder de € 75,- binnen Nederland  € 3.95 en binnen België brengen wij € 4.95 in rekening. Levering is standaard tot aan de deur.

 
Ik heb besteld, maar geen bestelling of factuur ontvangen? 

Indien u geen factuur van ons ontvangen heeft na afronding van uw bestelling, dan heeft u mogelijk uw e-mailadres niet goed ingevuld, ofwel onze e-mail is bij uw ongewenste e-mail of spamberichten binnen gekomen. Neemt u bij het ontbreken van een factuur s.v.p. contact op met onze klantenservice via klantenservice@bouwmarkttotaal.nl of klantenservice@bouwmarkttotaal.nl

 
Wat zijn de voordelen van een account? 

Voordelen van een account aanmaken zijn dat u altijd de status van uw zending kunt inzien middels track & trace en u een overzicht heeft van al uw bestellingen in het verleden.

 
Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief? 

U kunt onderin de nieuwsbrief op een link klikken om u uit te schrijven. U krijgt dan gelijk een bevestiging dat u uitgeschreven bent.

 
Afmetingen van artikelen? 

De afmetingen van artikelen zijn altijd de uiterste afmetingen mits anders per artikel wordt gecommuniceerd.

 
Artikelen worden als een pakket geleverd? 

Artikelen worden standaard als een ( bouw)pakket geleverd mits anders per artikel wordt gecommuniceerd

 
Actie, geldig zolang de voorraad strekt? 

Bouwmarkt Totaal heeft regelmatig acties waarbij artikelen niet meer worden ingekocht dus OP=OP. Wanneer de voorraad op is vervalt de actie.

 
Elektrische apparaten retourneren ( WEEE-regeling ) 

Bij Bouwmarkt Totaal kunt u gratis uw oude elektrische apparaat retour sturen bij aankoop van een nieuwe vergelijke apparaat bij ons in de webshop. Dit kan tijdens of binnen 30 dagen na aankoop van uw nieuwe elektrische apparaat. Dit kunt u via klantenservice@bouwmarkttotaal.nl regelen. Voor meer informatie zie ook de website: www.weee.nl.

 

Moment...

of
of
 
Telefoon klantenservice

014 39 47 74, ma-vr: 10:00-17:00